07 05 2014

Devamı

07 05 2014

SEN BENİM ZAAFIMSIN

Dünün bir kısmını özet geçeceğim evet saatlerce çanta baktık ve bir ara bayılacağım sandım.Marilyn çanta dışında her şeyi almaya kalktı zor engel oldum. Şaşırtıcı bir şekilde cosmopolitan bulduk ve dibine vurduk ama sağ olsun Marilyn’in sevgilisi günümüzü burnumuzdan getirdi ve erken ayrıldık.Ben de anladım gezmek, tozmak, içmek, alışveriş ve geri kalan her şey için tek adres Chuck Bass’dir. J Neyse, arada gelen küçük özlem krizlerinden başka hiçbir sıkıntımız yokken, durum o kadar tersine döndü ki, yer katmanlarına kadar ayrılsın ve ben magmaya kadar ulaşıp kül olayım istedim… Herkesin gıcık olduğu insanlar vardır benim de var ve o kişi maalesef kardeşim, (ona Hollywood’un en kötü oyuncularından olan Paris Hilton’un adı ile sesleneceğim) Paris, sanki benim ve ailemin bütün hayatımı mahvetmek için gönderilmiş bir ceza! Paris kendine hiç durmadan işe yaramaz sevgililer bulan ve hepsiyle evleneceğim diye tutturan koca bir aptal, artık bu son sevgili olayı da canıma tak ettiği için dün telefonda sevgilisiyle konuşurken dayanamadım ve birazcık ağır konuştum hatta adam duysun diye de bağırdım ve amacıma da ulaştım, ama keşke ulaşamasaydım. Paris  hayatında yapabileceği en büyük gerzekliği yaptı ve bana: -Bay D’yi  aradım yarın annemi arayacak ve beraber uyuduğunuzu, bir ara takıldığınızı kısaca her şeyi anlatacak. Dedi… Bunları duyduktan sonra : -Hadi be salak! Dedim, ancak başımdan aşağıya sıcak su döküldü, dizlerimin bağı çözüldü ve ellerim uyuştu. Bay D asla özel anlarımızı kimseye anlatmazdı, karaktersiz bir insan olmadığını biliyorum tabi bana zarar vermeyeceğini de, ama ya bana sinirliyse ve Paris ile işbirliği yaparsa fikrini aklımdan çıkaramıyordum… Ve Bay D’... Devamı

06 05 2014

SENDEN NEFRET EDİYORUM. GERÇEKTEN NEFRET EDİYORUM! LANET OLSUN S

Tam zafer bendeydi ellerimin arasındaydı ta ki ,düne kadar… Gece olunca size de böyle bi mallık bi aşık olma çöküyor mu? Bütün gece Chuck’a Bay D’den ne kadar nefret ettiğimi anlattım, sonuç mu? Hiç şaşırmadık ben bu mala hala aşığım! Adam beni boynuzlar kraliçesi yaptı, üstüne üstlük bana güvenmedi, bir de istemem yan cebime koy dedi, ben aptal Audrey hala Bay D’ye aşık!    Gece boyunca aklımdan garip fikirler geçti                                                               *Arayıp’’ Bahçede yeşil çınar’’ ı dinleteyim. (Kendisinin bana söylediği ilk türkü J ) *Arayıp Sezen’den ‘’Hasret’’ i dinleteyim.(Ki bu da benim ona söylediğim ilk şarkı J ) *Mesaj atıp ‘’Senden nefret ediyorum .Pisliksin!Duyguların yok senin bla bla bla’’ yazmayı düşündüm Son olarak en acizi olan: *Gizli numaradan arayıp sesini dinlemek istedim. Hiç birini yapmadım, yapamadım.Utandım…  Ve artık mantıklı olanı yapmaya geldi sıra yanı ‘’Plan B’’ MARILYN’LE  ALIŞVERİŞE ÇIK! Evet her kadının yaptığı ve yapacağı gibi planım yakın bir arkadaşımla (kendisi tam bir koleksiyoncudur, ayakkabı, çanta, takı ,makyaj malzemesi çokluğu sıralamasında Türkiye’de ilk 10 a oynar!) alışverişe çıkalım dedik.Marilyn Monroe’nin yandan yemişidir kendisi. TAHMİNEN ALIŞVERİŞTE OLACAKLAR *Çanta sektörünün &... Devamı

05 05 2014

Fotoğraf

Fotoğraf |  görsel 1

Devamı

05 05 2014

Fotoğraf

Fotoğraf |  görsel 1

Devamı

05 05 2014

GERÇEKTEN TATİL

Şu an burada oturup 2 satır yazı yazmaya çalışırken ev arkadaşım Pompous garip sesler çıkarıp ağza alınmayacak küfürler sayıyor sebep: programı açamaması! (ben de pek anlamıyorum açıkçası) gün boyunca  paketlerce jelibon yedim, ve pompous beni gömdü. Yani sıradan bir gündü şimdi normalde ders çalışmam lazım da hiç içimden gelmiyor ama sonuca bakalım bir dönem geride kaldı J Evet zayıf ders yok değil ama ne demişler ‘’CANIMIZ SAĞOLSUN’’ düzeltiriz. Bu arada yazılarımı gönderdiğim bir yazar vardı sağ olsun o da beni bir güzel gömmüş. Yani ölsem üzerime toprak atan çok olur… İşin kötü kısmı  Mevlana’nın ‘’HAMDIM, PİŞTİM, YANDIM’’  sözünün hala ‘’HAM’’ kısmındaymışım onu anladım… Ama iyi tarafından bakıyorum  önümde koca bir tatil var, bu da demek ki : 1-Alışveriş 2-Kitaplar 3-Arkadaşlar 4- Sinema Ya bu liste böyle uzar gider. Ama işin en güzel tarafı bunca zaman içinde Bay D aklıma gelmiyor yani garip bi şekilde zerre özlemiyorum açıp facebook ,twitter, instagram da kontrol etmiyorum. Ama bir korkum var ya karşılaşırsak? O zaman ne yaparım bilmiyorum… Ya Carrie Bradshaw gibi sürekli kaçarım ve görmemezlikten gelirim ya da cidden abartır kanka ayağına bağlarım ki bu hiç hoş olmaz kesin çuvallarım, en mantıklısı radarları açık tutmak ve gördüğün an telefonu eline alıp: -Canım sağol ben de iyiyim ya , hmm öylemi tamam akşam buluşuruz aaa şakaaa o da mı geliyor. Aaaa bende onu çok özledim ya… Şeklinde muhabbeti uzatıp Bay D’ye hızlıca bir kafa ya da el sallamak çok mantıklı ha oldu ki göremedim ve pat diye önüme ç... Devamı

05 05 2014

Fotoğraf

Fotoğraf |  görsel 1

Devamı

05 05 2014

BaşlıkBAY D’NİN SONU (ŞİMDİLİK)

                                                        BAY D’NİN SONU (ŞİMDİLİK) Çok denedim ama beceremiyorum yani adam Nuh diyor peygamber demiyor(bu sözden de yıllardır bi mana çıkaramadım)  gece whatsapp’ dan yazdım ‘’Bay D boş olduğun bir gün buluşmaya ne dersin iki arkadaş gibi, bir şeyler içeriz konuşuruz sıradan iki arkadaş gibi?’’ sonra bu mesaj iletilmeden geri sildim ve teknoloji özürlülüğüm burada beni sırtımdan vurdu!Meğer mesaj gitmiş! Sabah, yani sabah dediğim saat 12 civarı Bay D’ den mesaj geldi: -Daha ne kadar konuşmamız gerekiyor! Ben sana güvenmiyorum diyorum , sen ne diyorsun. Hayır boynuzu yiyen ben, mağlup olan ben, suçlu yine ben!  Hoş neyse konuşmanın devamı: -Bana güvenmiyor musun Bay D? -Anlaman için kaç kere söylemem lazım, hayır! -Peki. Evet tek dediğim bu oldu ‘’PEKİ’’, artık o ağlayan, Bay D’ nin üstüne düşen Audrey gitti canım! Tamam unutmadım zaten hemen unutmamı beklemiyorum ama elbet geçecek yani, benim deyimimle Bay D bir yaraydı ben kabuk tutmasına izin vermiyordum… Ama artık önüme bakmalıyım kariyerime, aileme, arkadaşlarıma ve alışverişe yönelmeliyim… Özellikle alışverişe J . Ben de Bay D’ye söz verdim ‘’Bundan sonra seni aramayacağım herkes benim için nasılsa sen de öyle olacaksın. Rahatsız etmeyeceğim seni.’’ Dedim ve uykuya yattım . Ve saat 14:12 a-aa telefonum çalıyor! O da kim Bay D! Veee bendeniz Audrey ,bugüne kadar ki en mantıklı hareketi yaptım , telefonu açmadım (Kendimle gurur duyuyorum) ve 20 dk sonra bir bomba daha telefonum yine çalıyor ve ve v... Devamı

05 05 2014

Fotoğraf

Fotoğraf |  görsel 1

Oysa türk kızı Audrey kimseye zararı olmayan biriydi :) Devamı

05 05 2014

Fotoğraf

Fotoğraf |  görsel 1

Devamı